μικρες διαστασεις εξωτερικής μονάδας
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ MITSUBISHI ELECTRIC Κινητήρας DC επικάλυψης διακένων Eco Inverter ανυσματικού κύματος Η Mitsubishi Electric έχει εξελίξει ένα μοναδικό κινητήρα, που στην Ιαπωνία αποκαλείται “Poki-Poki Motor”, το οποίο κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας μια τεχνική επικάλυψης διακένων. Αυτός ο πρωτοποριακός κινητήρας προσφέρει υψηλή πυκνότητα και υψηλή μαγνητική έλξη αυξάνοντας πολύ την απόδοση και την αξιοπιστία του. Έλεγχος μέσω του ανύσματος της μαγνητικής ροής Αυτή η διάταξη οδηγού είναι στην πραγματικότητα ένας μικροεπεξεργαστής που μετατρέπει την κυματομορφή του ηλεκτρικού ρεύματος του κινητήρα του συμπιεστή από συμβατική σε ημιτονοειδή καμπύλη (180° αγωγιμότητα) για την επίτευξη υψηλότερης απόδοσης μέσω της αύξησης του βαθμού χρήσης του τυλίγματος του κινητήρα και της μείωσης της απώλειας ενέργειας. Περιστροφικός Συμπιεστής DC Μαγνητικής Αντίστασης Στο δρομέα του κινητήρα DC μαγνητικής αντίστασης χρησιμοποιούνται ισχυροί μαγνήτες νεοδυμίου. Η λειτουργία γίνεται πιο αποδοτική χάρη στις ισχυρές μαγνητικές ροπές και ροπές μαγνητικής αντίστασης που παράγονται από τους μαγνήτες. Κινητήρας συμπιεστή DC (δρομέας) Αυτή η λειτουργία inverter επιτηρεί τη μεταβαλλόμενη συχνότητα του κινητήρα του συμπιεστή και δημιουργεί την πιο αποδοτική κυματομορφή για την ταχύτητα του κινητήρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η απόδοση λειτουργίας σε όλα τα εύρη ταχυτήτων να είναι βελτιωμένη, να χρησιμοποιείται λιγότερη ισχύς και το ετήσιο κόστος για ηλεκτρικό ρεύμα να είναι μειωμένο. Ομαλή μορφή κύματος Το μέγεθος του inverter έχει μειωθεί με την τεχνική της ένθετης διαμόρφωσης (insert-molding), όπου το τυπωμένο κύκλωμα εσωκλείεται σε συνθετική ρητίνη. Για την εξασφάλιση αθόρυβης λειτουργίας, χρησιμοποιείται ομαλός έλεγχος PWM για την αποτροπή του λεπτού μεταλλικού ήχου που εμφανίζεται στα συμβατικά συστήματα τεχνολογίας inverter. Ομαλό PWM ημιτονοειδούς οδήγησης PAM (Διαμόρφωση πλάτους παλμού) Η τεχνολογία PAM ελέγχει την κυματομορφή του ηλεκτρικού ρεύματος έτσι ώστε να έχει κοινά χαρακτηριστικά με το κύμα της τάσης τροφοδοσίας, μειώνοντας έτσι τις απώλειες και πραγματοποιώντας αποδοτικότερη χρήση του ηλεκτρισμού. Με έλεγχο PAM, το 98% της εισερχόμενης ισχύος χρησιμοποιείται αποτελεσματικά. Χωρίς έλεγχο PAM Τάση τροφοδοσίας Μαγνήτες νεοδυμίου Ρεύμα Με έλεγχο PAM Χρόνος Χρόνος Η μέθοδος PAM ρυθμίζει τη μορφή του κύματος ρεύματος έτσι ώστε αυτή να πλησιάζει τη μορφή του κύματος της τάσης τροφοδοσίας. Μειώνονται οι υψηλές αρμονικές και χρησιμοποιείται αποτελεσματικά το 98% του ηλεκτρικού ρεύματος. Μαγνητική ροπή + Ροπή μαγνητικής αντίστασης Κοχλιοφόρος (Scroll) συμπιεστής DC υψηλής απόδοσης Η υψηλότερη απόδοση επιτυγχάνεται με την προσθήκη στον κοχλιοφόρο συμπιεστή DC ενός μηχανισμού προσαρμογής στο πλαίσιο. Ο μηχανισμός επιτρέπει την κίνηση κατά την αξονική κατεύθυνση του πλαισίου που στηρίζει τον κοχλία, μειώνοντας έτσι σημαντικά τις απώλειες διαρροών και τριβών και εξασφαλίζοντας εξαιρετικά υψηλή απόδοση σε όλες τις ταχύτητες. Πλεονεκτήματα ελέγχου PAM Σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας Αύξηση ισχύος Η αποτελεσματική αύξηση τάσης οδηγεί σε αυξημένη ισχύ Η αξιοσημείωτη μείωση στις απώλειες ισχύος εξοικονομεί ηλεκτρικό ρεύμα Περιορισμένη εξοικονόμηση ενέργειας Υπάρχει σπατάλη ηλεκτρικού ρεύματος Περιορισμένη ισχύς Ανεπαρκής ισχύς όταν είναι απαραίτητη PAM Συμβατική τεχνολογία inverter Δέκτης ισχύος και έλεγχος διπλών βαλβίδων γραμμικής εκτόνωσης Σταθερός κοχλίας Το πλαίσιο μπορεί να κινηθεί κατά την κατεύθυνση του άξονος Σημαντική μείωση στις απώλειες διαρροών και τριβών Απώλεια διαρροών (ελάχιστη) Ισχύς ώθησης αερίου (ελάχιστη) Απώλειες τριβών ώθησης (ελάχ.) Ο δευτερεύων θάλαμος αντίθλιψης ελαχιστοποιεί τις απώλειες τριβών Ο πρωτεύων θάλαμος αντίθλιψης ελαχιστοποιεί τις απώλειες διαρροών Πλαίσιο Heat Caulking Fixing Method Κοχλίας Heat Caulking Fixing Method Για τη στερέωση στη θέση τους των εσωτερικών εξαρτημάτων, εφαρμόζεται η μέθοδος “Heat Caulking Fixing Method” (Μέθοδος στερέωσης με εν θερμώ καλαφάτισμα), αντί για την προηγούμενη μέθοδο σημειακής συγκόλλησης (ποντάρισμα). Η παραμόρφωση των εσωτερικών εξαρτημάτων μειώνεται, προσφέροντας μεγαλύτερη απόδοση. Κινητήρας ανεμιστήρα DC Ένα υψηλής απόδοσης κινητήρας συνεχούς ρεύματος κινεί τον ανεμιστήρα της εξωτερικής μονάδας. Η απόδοση είναι σημαντικά υψηλότερη συγκριτικά με έναν ισοδύναμο κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος. Η Mitsubishi Electric έχει εξελίξει ένα δέκτη ισχύος και διπλές βαλβίδες γραμμικής εκτόνωσης (LEVs - linear expansion valves) που βελτιστοποιούν την απόδοση του συμπιεστή. Η τεχνολογία αυτή εξασφαλίζει βέλτιστο έλεγχο σε απόκριση της κυματομορφής λειτουργίας και της εξωτερικής θερμοκρασίας. Η απόδοση λειτουργίας έχει αυξηθεί προσαρμόζοντας το σύστημα στα χαρακτηριστικά του ψυκτικού μέσου R410A. Εναλλάκτης Συμπιεστής Δέκτης ισχύος LEV1 Ραβδωτές σωληνώσεις Στους εναλλάκτες χρησιμοποιούνται ραβδωτές σωληνώσεις υψηλής απόδο- σης που αυξάνουν την επιφάνεια εναλ- λαγής θερμότητας. Εναλλάκτης LEV2 Ραβδωτές σωληνώσεις Εικόνα σωλήνωσης Όψη σε τομή